onsdag..

ja denna dag har flutit på bra.. har inte gjort så mycket... men vilat idag.. började dagen med att fixa klipptid..! fick en i lidköping vid halv 3... göttans! alltid lika gött att klippa sig! : )

men innan det bar av till stan för att klippa mig så hade jag storrengöring inuti min bil så nu är den jättefin! som sagt jag ville passa på att vara ute ju! : )

efter klippningen så åkte jag hem och grejade lite.. för att sen åka till stallet och rida!
det gick faktiskt öerhört bra! jag är nöjd även om han alltid måste trassla lite.. allt kan tydligen inte gå helt fläckfritt.. men antiloop unnar mig nog inte det.. han tycker jag ska få slita lite också! :D

sen har jag inte gjort många mer knop... mest tagit det lugnt framför tv och dator... : )
nu ska jag snart sova...

nedräkningen har ju börjat till semester! ååååhh vad jag längtar nu... lite avundsjuk på dom som redan har!!! men snart är jag en av dom! hihihi



Såhär blev klippningen... rak lugg igen lite ovant ((vart nått år sen jag hade de nu:D )).. men är riktigt nöjd!! : )

hepp nu ska jag kika på "so you think you can dance"
enda jobbiga är att jag blir så sugen på att dansa!! uj uj uja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0