Party...!

har jobbat idag... har faktiskt gått jättebra.. fast det vart nått otroligt varmt och kvavt...
nu sitter jag i soffan somnar snart.. ska blunda lite innan jag ska göra mig i ordning för kvällens partaj... : )

Ska till kicki i axvall... blir superkul...!
sen blir det antagligen utgång i skövde.. ska bli väldigt roligt för har inte vart i skövde och festat på säkert över 1-1½år.. nånting... så det ska bli kul att åka dit en sväng.. : )

hepp hepp ska iväg och hämta brors kamera.. den ska med ikvällen.. :)
Här ska fotas!


hepp dags att kila sen ska jag börja göra mig i ordning hinner inte sova nått.. heheh men det ska nog gå fint ändå.. :)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0