sicken dag!

jaa.. vilken dag det blev.. startade inte så kul med att jag vart alldeles för slö i morse och fick stressa för att hinna med på slutet.. satt i telefon hela morgonen.. skoj skoj.. inte eftersom jag fick stressa så...

har jobbat hela dagen idag det har gått bra dagen rullade fint förutom att biba hade sitt berg o dalbane humör idag.. man visste aldrig riktigt när hon skulle skälla på en eller skratta med en... så det smidigaste var att hålla sig ur vägen.. : )
men klockan rullade på och vips vart det hemgång.. såå skönt att sluta tidigt speciellt när det är fint väder!! :)

tjötade med rickard åkte till han ikväll..  satt där och försökte ragga folk till ålandskryssen.. men inga kan!! följ med snälla!! : )
sen hämtade vi jonas och åkte och spelade minigolf i lidköping.. det gick inget vidare för mig.. kom sist men inte olycklig för det... vann dom två sista hålen så jag är ändå nöjd... hihi
lyssnade lite på killarna som spelade på campingen också.. skitbra spelade dom! partyduon tror jag dom kallade sig.. :)

nu är jag hemma och ska när som helst sova så jag orkar med imorn.. ska jobba och imorn kväll är det arvingarna på olstorp!!! yeeey.... :)




Det är ju bara så jävla typiskt att jag ska jobba bara!! morr!
ska ju vara nykter jobbar hela helgen med biba och sebastian.. : /
aja det blir nog bra nu måste jag sussa lite så jag orkar jobba hela dagen imorn och sen ladda inför kvälla på olstorp!! yeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0