sicken morgon...

ja... har försökt få klipptid.. här i götene finns inga.. men tur vart egentligen det för det finns inga som klipper bra.. så nu får jag ta en tur till lidköping... hoppas jag kanske kan hinna springa in och hitta några nya plagg.. kanske ny klänning samtidigt.... : )

hepp nu ska jag åka och städa min bil invändigt tror jag.. äta lite först men det dröjer inte innnan jag ger mig iväg.. : )

Vi åker förresten till kusten på lördag morgon.. allt för att jag inte ska vara helt slut och för att malin ska träffa den där killen igen.. vad jag kan fixa till det... : )
hihi

nä vi hörs mera ikväll vill vara ute idag det verkar vara fint väder då får man passa på... städar ikväll när det inte är lika varmt... : )

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0