tisdag....

hellu..
Idag har jag grejat en hel del.... men inte med nått vettigt...!

haft en ganska slapp dag.. vilket är oerhört skönt!
Det roligaste idag vart att antiloop gick så himlans bra! han skötte sig kanon fast det vart 3(!) gräsklippare som körde precis brevid ridbanan... : )
red igenom programmet första gången idag som jag ska rida i grästorp... det gick kanon det med.. hade inte räknat med att det skulle rulla på så bra som det gjorde... haha trodde inte ens att jag skulle komma ihåg programmet! men jo det gjorde jag....... :D

imorn ska jag öppna och stänga kiosken... så det blir en relativt tidig morgon... : )
sen ska jag rida.. och så ska JAG byta till cd i bilen....


haha några pics från helgen... hihih vågar nog inte lägga ut fler...  :D


i´m the driver.... kul hade vi på vägen ner iallafall...


hade även kul när vi gick ut!
bild på mig och malin... haha vi hade lite skoj som sagt.....



Lagom trött och bakis på väg hem.... visst ser jag road ut?!?! hahaha

Vill ni se mer bilder finns dom på FB.....

aja gött att vara hemma nu efter helgens bravader nu är det tillbaka till det vanliga... ladda för nästa fest hoppas verkligen fossingarna blir bra snart för kan knappt gå... hahah! aja det får gå ändå.....

Jag längtar ut..! vill dansa...! har inte dansat ett steg sen förra lördagen! alldeles för längesen... på lördag ska jag iallafall dansa! då blir det olstorp med rolandz orkester och dans till bengt hennings och titanix... ska bli skoj hoppas jag.. för då är det fest!! hihi

hepp nu ska jag göra mig lite popcorn och mysa i soffan... ha det gott puss o kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0