tisdag...

mm idag har vart en slitig dag på jobbet massor att göra och det har gått i 110 hela dagen... åt inte lunch förrän halv 4.. lite väl sent men men hann inte med innan.. och så är det ju fler som ska äta... hehe.. men men sen gick klockan ganska fort fram till 19.00 tio i 7 började jag varva ner och inte greja med mer saker... då kände man av att man vart trött...

efter jobbet bar det av till stallet,... blev en ridtur med annsofie.. lyckades övertala henne att hänga med ut i skogen.. blev en riktigt tur det.. antiloop fick jobba på bra! men mellan varven skulle han ju busa.. bocka sparka eller bara kasta sig... men man är van och hänger med på det mesta nu! :D
vi såg älg och annsofie blev jättenervös.. men den vart ganska långt bort.. så de är ju ingen fara.. hem kom vi efter ett tag... antiloop och jag vart nog lika svettiga... :D

nu är det soffposition.. jätteskönt somnar nog snart! : )





Min snygging!

imorn är jag ledig vilket är otroligt skönt..!
ha det mys! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0