torsdag som känns som onsdag!

jaa.... imorse sov jag lääänge vaknade visst till vid 8-tiden ock skickade meddelande :D men somnade nog om efteråt och sov till 11.... jobbigt... man orkar knappt göra nått sen efter :D

men upp kom jag jättehungrig! åt en rejäl frukost..... mums*
sen åkte jag till vättlösa och tog de lite lugnt där lekte med hundarna... kikade till hästarna...
ja idag har jag haft en riktig slapp dag! men va faan jag har semester! :D

åkte och stängde kiosken åt mamma idag... det gick jättesmidigt bara att slå ner luckorna och räkna kassan, låsa och åka hem..
när jag var där uppe så ringde mamma och sa att hovslagaren kommer om en halvtimme och skor antiloop... kanon! det vart välbehövligt!! :D

så nu är antiloopen jättefin om fötterna... så nu kan jag träna på som vanligt! det känns bra... bara att ladda inför tävlingen.. : )

imorn händer nog mer... vi hörs! ha det gott! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0