Torsdag...

japp näst sista jobbdagen innan 3 veckors semester!! längtar!

dagen har gått ganska bra om man bortser från alla trassel och leveransen...
började dagen med en trasselkund.. men som faktiskt gick bra ändå... dom vart nog nöjda hoppas jag iallafall.. för den ena av dom som handlade känner pappa... haha och tror att den andra är vän med vänner till mig iallafall..! haha
aja som sagt det vart många turer fram å tillbaka och telefonsamtal... :D

enda gången jag fått bossa idag vart när jag tog emot varuleveransen.. en polack.. hahah jag behövde bara peka han körde trucken.. han sa bara annica annica.. var.. hihi då vart jag liite nöjd men han vart lite äscklig också... sliskig! men det gick bra..
sen vart jag på lagret och grejade hela förmiddagen..

det bästa jag hört idag är när sebastian berättade att han räknat ut att det vart sista dagen idag vi jobbade ihop och han tyckte det vart så tråkigt... inom mig bara jag skrattade och kände faaan vad gött.. men till han sa jag bara jasså.. där ser man.. hoppas du får det bra i sthlm... typ.. haha sen varrt jag tvungen att reta biba lite :D

dagen har gått bra men nu är jag redigt trött..
tråkigt med allt regn som kommer nu.. men har sett att det fina vädret kommer när jag går på semester... : )


idag har jag haft sug på att skicka meddelanden.. men visste inte till vem jag skulle skicka så skickade inga... vill ha massa meddelanden.. det är kul att få.. och jag bli så glad av varenda en.... abstinens..? nästan... såhär sms har jag aldrig skickat innan... men jag har ju visserligen börjat ringa mer.. men ändå! ett litet sms är ju så kul...  : )

hepp nu blir det slappa... måste ju tydligen vara fräsch till imornn också.. har varuleverans imorn ock!! mindre kul... har ni inget bättre för er kom förbi och sällskapa!! : )

ha det gottisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0