vad olika vi är allihopa! :)

Jaa idag har jag jobbat och när jag vart på våran övervåning så jag hur mycket folk vi hade i butiken.. och vad olika ALLA var.. runda.. smala, korta.. långa.  jaa inte den ena är den andra lik! rätt kul att se faktiskt!
Men jag tycker ändå att det är väääldigt skönt att det bara finns en jag! :) mohaha

ja idag har iallafall gått bra att jobba har gjort massa kontorsjobb hela dagen... i princip! det är såå grymt tråkigt.. men det är sånt som måste göras...
hmm undra vart dettta var för dag idag.. vart en väldans många bekanta på jobbet idag.. :) alltid lika roligt så man slipper jobba för en liten stund... heheh
idag blev jag även kvar lite efter jobbet tjötade lite skit med helen.. uscha jag måste sluta snacka skit om just den personen.. får nästan dåligt samvete.. men pallar inte "den" blir bara arg och sur.. hoppas det snart är semester och jag slipper!!!! heheh

aja annars har det vart några grymt sköna veckor ska bli skönt när biba kommer tillbaka nästa vecka och man slipper en del av det stora ansvaret som har varit!! usch! lite ska det få lätta från axlarna iallafall... men bibas ska vi inte tynga ner direkt för det mesta har vi faktiskt klarat galant!
speciellt jag och helen som tagit de yttersta ansvaret!

imorn får vi varor.. usch och det ska regna hela dagen.. mindre skoj att få nästan 30pall med varor.. (ca 2meter högt lastade) imorn måste vi jobba fort fortare.. usch usch.. va det iimorn jag skulle vara sjuk tro?!?!? : D

i övrigt har jag fått tillbaka min bil idag... tack jörgen du är en klippa!!! han stannade kvar igår efter stängning och grejade klart min bil... verkligen jättesnällt!!!! tack tack tack!
så nu är min bil ute och rullar på vägarna igen så nu får ni vinka!! : )

hepp nu blir det snart sängen ska bli tidig läggning idag eftersom klockan ofta har tendens att dra iväg på kvällarna! så jag förhoppningsvis är utvilad till helgens kommande bravader....! 

natti puss å krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0