åhh vilken underbar dag!

idag fick jag rivstarta vaknade av att dom ringde från bilverkstan precis vid8-tiden.. ujujuja.. jobbigt men bra att dom ringde så den ska in på onsdag!
efter den starten gick jag upp kunde inte sova mera... läste tidiningen och kikade på tvn när mamma ringer vid halv 10.. "kan du öppna kiosken jag måste köra ett lass vatten".. snäll som jag är rivstartar jag slänger i mig frukost och klär på mig och alla morgonbestyr.. är uppe prick klockan 10 när kiosken ska uppna.. och jag körde inte fort.. (eller fortare än vanligt) :D

sen efter det blev det lite snabbt grejande köpa fika och åka till vättlösa och lämna av saker..
Efter det åkte jag och hämtade malin och vi åkte till flämslätt och badade... hur härligt som helst hela dagen... :D
Daniel, Erik och Tobias vart ju där också! skoj skoj och sen så kom även rickard och henric och såsmåningom Martin.. vart en riktigt skön dag men inte slut för det!
(bilder kommer senare.. när jag fått dom av malin!)

hem till vättlösa möta peter som skulle lämna deras nya bil på service eller nått... packade in lukas i min bil och det gick jättebra!!! : ) han ser ut i min bil!!:D och han börjar prata mera säger hej och tack, mamma , pappa och sånt nu.. han är såå söt också när han är busig.. ska fånga de på bil nån gång...!
åkte till hangelösa och visade bror bilder från facebook.. han är nog lite intresserad av att skaffa de nu!!:D haha

åkte förbi vättlösa än en gång för att se om mami och papi vart hemma men inte när jag kom dit... men annsofie och ida stog och pratade så jag gick dit och hälsade.. : ) trevligt trvligt!
sen kom mami o papi men orkade inte stanna längre för jag frös och huvudvärken kom bara mer och mer så nu ligger jag nerbäddad och kommer antagligen somna snart.. inbäddad i tjock filt.. jag fryser ändå.. tur jag har datorn i knät för den värmer skönt just nu....
:D
nä blir sängen nu.. så jag får bort all skit! vaknar pigg och glad den sista dagen innan det är dags att börja jobba i skara igen! : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0