Back On Track!

aa det är såå det känns tillbaka på banan igen : ) nu har jag fått ordning relativt bra hemma... jobbet fungerar det bra på också..  magen är på bättringsvägen.. känner av det lite ibland men va faan nu skiter jag i den.. nu är det bara att jobba på... : ) idag har jag vart ute och ridit på antiloop första gången på 2veckor (!) och det gick kanonbra! fast det kändes en hel del i magen men som sagt det får gå änndå... :D det vart så himla mysigt har kommit på nu hur jag ska rida han i skogen för att han ska gå framåt... så det känns så himla bra!
Jag är på toppenhumör!! det skadar ju inte att det är såå himla fint väder ute också.. är det fortsatt lika fint på torsdag ska jag åka och bada och givetvis sola en massa!! ska bli årspremiär utomhus isåfall...! hihi

imorn blir det jobb igen sen ska jag nog ut och rida imorn kväll igen : ) hoppas att det kommer gå lika bra^^
ska försöka ta lite kort till imorn också har inte hunnit med idag...

Vet ni vad jag gjort idag också! backade upp min(!) bil(!) framför trailern helt klockrent när vi skulle flytta den idag ... jag är såå nöjd och glad! en bra bil jag har!! mahaha

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0