bakisdag!

jo jo så illa är  det faktiskt idag... :D men får skylla mig själv.... hade ju faktiskt väldigt kul igår... iallafall det jag minns : P
gick och letade efter min jacka ganska mycket tror jag mohaha... drack min "blandning" och lånade lite av lådans goa vin också:D mums*

idag är det just nu soffposition.. men ska nog förflytta mig till vättlösa och passa på att sova och sola lite... man får ju passa på när det faktiskt är fint väder ute idag... det brukar fungera bra att sova bort baksmällan... mahaha
kommer bilder från gårdagen men måste gå igenom dom.. vart visst en hel del och alla vart inte så bra måste nog redigera llite innan dom kommer ut.. heeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0