boring day in husaby kiosk!

har haft en otroligt tråkig dag idag.. jobbat i kiosken.. om man kan kalla det jobba när man ser allt folk bara gå förbi 5-6 busslaster som bara gå/åker förbi.. alla kikar och säger men vad bra med kiosk! men ändå handldkar ingen! morr*
det är lite tråkigt men det beror nog mest på vädret just nu.. det är ju inte det bästa med all blåst som är! : /

hepp nu är det BARA 2timmar kvar det kommer förhoppningsvis gå fort.. haha har aldrig surfat så mycket som jag gjort idag.. i princip hela tiden..

vad som händer ikväll vet jag inte. kanske ska till bölaholm och kika när cajsa rider lektion med antiloop.. jag är fortfarande glad efter igår! synd att jag inte har det på bild!

ville ha massa saker på bild igår antigen gick det inte att ta kort eller så kom jag på det alldeles för sent! : /

har iallafall kommit på att jag inte ska ha sommarkiosk i husaby iallafall.. glad att jag har mitt jobb på jysk... sommar lär det bli kuligt där! hoppas jag iallfall ni kanske kommer in där och handlar??? i skara...? vore skojigt om ni inte vill komma till husabykiosken :D

allt folk är i behov av att komma se det fina kinnekulle!

hitta smultronstället på kinnekulle 13-14juni! en tävling som kan bli riktigt skoj! finns många smultronställen på kinnekulle! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0