Dagen blev inte som tänkt men lyckad ändå!

Mmm japp japp idag har jag vart helt ledig från jobb och häst men inte ledig ledig ändå.. började dagen med att jag skulle fixa en paket till en person... men faan det fanns inte i götene att ordna... så jag skulle åka till lidköping.. då ringer min lille storebror mitt i detta och vill ha sin ena bil framkörd till däckverkstan.. och snäll som man är så kör jag fram bilen men vad faan när jag ska köra iväg.. rusar bilen bara! jag tänkte faan nu har jag lyckats göra sönder hans fin bil..(( det är en volvo 855t-5r automat )) samtidigt som detta är sitter jag i tele med mami och stressad som jag är skäller jag på henne! hehe förlåt.. men ner kom vi på nått sätt och där väntar min store store bror vi skulle åka och köpa glass ville det eftersom vi inte umgås så ofta egentligen hann jag inte men man får unna sig det ibland... sen bar det av mot kiosken och glasstajm.. : )  dom hängde även med till lidköping och fixade presenten.. : ) skoj skoj..
blev en snabb visit i hangelösa innan det bar av hemåt... jag skulle ju åka och bada med malin... : )

somnade på beachen i säkert en timme stackars malin... förlåt att jag är så tråkig...!
solade och tog årets premiärdopp idag : ) vart kallt men skönt!

Sen ikväll så bar det av till Grk för nått tävlingsmöte... så nu ska det ut och tävlas ska bli kul.. !! : )
(( Hornen börjar redan växa ut!! ))



På väg till bilen och hemfärd...!



Malin badkruka! : P




Jag trött... innan jag somnade : P


Hur som helst har jag haft en helt underbar dag!
Imorn blir det jobb igen... innan jag är lite långledig : )

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0