det blev ju inte alls som jag tänkt!

Neee igår haha men jag hade skitkul dricka till lite granna.. : ) vilken trevlig kväll med massa nytt folk.. haha har aldrig dansat på kullersten men det gick fint över i gropen gick de bra... mahaa vilken syn!

Det vart barbados som spelade.. skitbra spelning vart de.. dansade en hel del.. fick massa beröm men missade att dansa med en jag aldrig dansat med.. kan inte namnet.. men antar att det får bli en annnan gång... igen! morr* haha

iallafall hade jag tänkt att gårdagen skulle avslutas tidigt men så blev det icke! inte förrän 4-tiden kom jag i säng!! haha de sliter! idag är det dop! sen blir det party igen! skoj skoj..!! : )

hepp hepp ska till vättlösa christer har lånat hem en traktor och slåtter från sitt jobb haha får väl spana in dettta hur de ska gå för han att köra i våra småhagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0