fix o trix...

japp japp för att få ihop dagen!

sitter här och fördriver tiden lite för ska ringa bror och hans tjej och diskutera födelsedagspresenter som jag sen ska fixa.... : )

och när det är fixat så ska jag åka och bada! kanske med malin kanske utan.. jag ska åka iväg en liten sväng iallafall.. : )
(eller hela dagen antar jag.. lika bra att passa på medans jag verkligen är ledig!)

Ikväll ska jag på möte på GRK ska tydligen vara med och tävla i lag i höst om jag kan tänkas få ledigt från jobbet... hoppas hoppas kan behöva ha nått att träna inför! : )
känns som att antiloop är på G.... men kan inte jag hoppas jag att det är nått cajsa vill satsa på! : )

hepp nu ska jag börja greja... plocka fram saker så jag kan vara på beachen hele dan! yeeey.. ringa och väcka malin ringa bror och göra mig själv i ordning : )
Vristulven here i come! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0