fulle rulle!

ajjemen! det har det vart idag typ.. jobbat hela dagen.. vart inget kul alls! hur segt som helst och jag har världens huvudvärk och ont i ögonen.. det verkar inte ge med sig..! : ( vill inte ha sån skit.. 

annars idag har jag vart hos familjen johansson/strandh och firat emelie som fått sommarlov nu..



hur nöjd och glad som helst för det...! : )
härliga lilla emelie! 

ska in på möte imorn med jobbet innan det är dags för student igen.. petra som tar student i skövde.. skoj skoj! : )

i övrigt längtar jag efter helg.. sugen på party..! vill vara ledig.. och bara vara ledig inte jobba.. bara åka till stallet och se över min gubbe har inte alls hunnit med han i veckan med allt jobb och alla dessa studenter som vart... : (

Längtar*




Resa: öluff i grekland! mums vad härligt det skulle vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0