Grattis Grattis!

Min store storebror Peter har blitt 25 år idag grattis! : )

idag har jag haft en härlig dag... det har ju vart hur skönt väder så har inte velat vara hemma nått.. hehe
packade mig iväg och åkte till skara och fixade klart peters present.. kikade in en snabbis på jobbet men där vart de fulle rulle varudag.. (som jag slapp gött gött!)

sen så bar det iväg hem tjöta lite med mamma och kikade på hennes presenter till peter : ) innan jag skulle åka hem och äta... köpte mig faktiskt en pizza idag orkade verkligen inte laga mat... (jag är ju sjuk) sen somnade jag gott efter maten vart tvungen att vila lite det är nått som iinte är hundra med magen.. : / 
sen skulle jag hjälpa till att sko potte idag.. mamma lilla ponny.. stackarn har nog ont i sina fossingar.. : ( jag höll i han medans mamma värmde hans fot och hovslagaren klistrade på dom... han var jättesnäll lillkillen... tycker jag iallafall som höll i grimskaftet.. inte så ansträngade klia jag lite på han så stog han stilla....

när det vart avklarat åkte jag fram med posten och hem och hämta min medicin innan jag åkte till hangelösa för att fira store storebror... han fick massa presenter så han vart nöjd.. mormor o morfar hade nyss åkt när vi kom dit.. synd att vi missade dom.. : / får åka och hälsa på dom imorn kanske? 

så jag kom hem för en liten stund sen.. blir till att vila nu! helt slut och har ont i magen nu.. uscha... : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0