haha vilken lyckad helg de blev!!

Ja på Många sätt blev helgen lyckad!

i fredags jobbade jag hela dagen(nästan började 11.00 och slutade 19.30) skulle egentligen åkt till karlstad och dansat men pga av jobbet fick jag stanna hemma! inte så tråkigt blev de för de... jag tänkte jag skulle vara hemma jag vart trött  och seg i kroppen efter jobbat hela dagen ju! men nej det blev faktiskt att jag gick fram på torget barbados som spelade och lyckat vart de massor av folk man kände som var där ju! : ) blev massa goa danser på torget blev de visserligen på kullersten (mm man hade lite ont i fötterna efterått!! haha)

hade riktigt trevligt kvällen slutade i sängen vid 5-tiden..(Själv haha)

Lördag vart det upp tidigt skulle hem till vättlösa och ta in hästarna för jag skulle putsa beteshagarna! eller bror och jag hjälptes åt.. han hade denna helg lånat hem traktor och betesputs från bjertorp! en claas 840... riktigt kul att köra!!!



I Lördags vart vi även bjudna på Dop/25års kalas.. så det bar iväg stress dag vart de..! hehe men när vi kom dit insåg vi att det vart bröllop!!!!!! min kusin Mattias har gift sig med sin Linda! å dom vart såå fina..! fick lite tårar i ögonen...
Det vart även dop för deras lille kille albin.. allt vart såå himla fint!




Efter denna överraskning skulle jag iväg på en annan fest med malin hos hennes syrra hur trevligt som helst lyckades bli full även denna kvällen.. träffade mer bekant folk i lördags än jag gjorde i fredags! det vart lyckat!! :D
men blev tidig hemgång vid halv 2 tiden vart både trött och så tyckte jag att jag skulle sova lite innan jag skulle uppp och jobba idag söndag... men kom inte i säng förrän vid 3-tiden.. fastnade som  vanligt vid datorn..! Illa!



hepp idag har det vart grymt lugnt vart bakis idag kan jag tala om men det vart bara att ge sig iväg till kiosken och jobba.. hade ju lovat! men det flöt på bra mamma kom och bytte av mig efter hon slutat jobba så jag åkte hem vid 14.30.. jag vart sååå tröttt då!  bar av hem och bytte om till bikini och åkte till vättlösa för att sola.. men då kom K-E o ann-britt och hälsade på... fikade ( mums* ) och pratade med dom då.. så inte blev det solat.. men sen vid halv 6 så la jag mig ute i solen och somnade! hur göt
t som helst...
sov till 19-tiden då jag blev väckt av bessie som skällde som en galning(hon vart rädd) då kom anders han jag köpt bilen av han hade fått faktura på att betala skatten.. men det ska ju jag göra... så jag tog glatt emot den...  not* haha
Sen bar det av mot kinnekleva.. blev stopp hos mormor o morfar.. en kvällsfika blev det där.. ( mums* de med! )moster o hennes man vart där och bror och mina föräldrar.. hur trevligt som helst.. Haha fick höra om Herrljunga! den vart bra den! härligt rååå! mohaha sen avslutades dagen nästan... hemma framför dator..



Pappas nyförvärv som han hämtade i fredags! riktigt fin..





Japp japp det vart lite om kortfattat om helgen.. vill ni ha detaljer får ni ringa... hehe

imorn är jag helledig från både jobb och häst så jag drar nog iväg och badar om ni inte har nått bättre förslag! : ) 

ha det gottit..
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0