home sweet home..

jaa idag ska jag nog försöka ta mig ut från lägenheten.. hmm hoppas det går bra så jag kan köra bil.. vågade inte köra igår för då hade jag så ont att jag höll på att svimma...
tack snälla helena som kom och körde mig till vårdcentralen... hon satt där och väntade den stund jag vart inne hos läkaren och medans jag vart på apoteket......

aa men iallafall så tänkte jag ta mig ut till vättlösa en sväng bara.. så jag får lite luft.. frisk luft och så kika till antiloop lite och de andra....
Jag saknar dom!
Antiloops busiga utryck när han ser mig komma... ska jag springa eller har hon godis med sig idag? han äär ju så social så skulle jag gå och hälsa på kvïna blir han avundsjuk...heheh  det är min buse det...

men även om jag gillar att åka till vättlösa och hälsa på finns det inget goare än att komma hem till sitt egna.. borta bra men hemma bäst så är det alltid oavsett vart man åker här i världen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0