jag har såå ont...

Jag vill inte klaga... men det gör skitont.. har inte kunnat sova nått inatt... mår apa.. vart nere nu och skulle hämta posten.. jag blev alldeles kallsvettig och höll på att svimma.. där nere... när jag vart uppe igen så vart allt dimmit och jag åkte berg och dalbana på fast mark..... mår jag dåligt då? svar: Ja!

men jag har fått en tid på vårdcentralen idag.. 11.40 ska jag vara där.. hoppas jag får smärtstillande.. mamma får nog följa med.. eller någon.. hon har ju kiosken idag... vi får se vem det kan bli har iallafall gruvligt ont... ska inte köra bil och just nu känns det för långt att gå....

inte ens daton är rolig att sitta vid idag.... : /

återkommer senare med mer info.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0