jag kommer gå under....

......efter denne veckan... usch har hur mycket som helst att göra på jobbet just nu...! uscha!

har fullt upp på jobbet.. har värdering på onsdag imorn måste butiken vara i topptrim.. vilket inte är det lättaste när det finns kunder som river till det och ska ha hjälp! vill inte vill inte...
sen har jag två studenter i veckan.. en på onsdag och en på fredag... kul men ändå inte eftersom jag egentligen måste jobba känner jag.. känns som vi är efter på jobbet en himla massa nu.. huvudvärken gör sig ständigt påmind...! men ska inte knapra några piller för de : P
full rulle från början till slut blir det iallafall... vill komma bort lite..! skulle vara såå skönt att få nått annat att tänka på..

känner för att åka till örebro nån dag snart och bada och kanske shoppa lite... lite småkär i örebro faktiskt... me like it... : )
haha nästan som malin känner för sitt Gbg.... mohaha : P

nä får bädda ner mig i soffan med filt.. fryser som attan.. kanske för att jag är trött eller så är det nått annat.. vart frusen i några dagar nu... : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0