Malin, David.. David, Malin....

hellu..

idag har jag och malin vart och shoppat i örebro närmare sagt marieberg köpcentrum... blev några nya plagg skönt att få förnya garderoben lite iallafall : )


Jag hade väldigt kul idag när vi var på mcdonalds  och skulle äta.. när vi stog i kassan såg vi att det vart en söt kille i kassan eller ja malin tyckte han var det.. men jag kikade lite på skylten för att se vad han hette.. haha och lång som kön va så hade jag lite tid att se det och när jag väl såg vad det stog sa jag malin.. det här är david.. david det här är malin och vi skrattade maliin rodnade som vanligt;P och så när vi kom fram och malin skulle beställa så tappade hon tråden totalt och jag fick beställa... Mohaha

i övrigt har det vart en superbra dag.. bara vädret som ska bli bättre nu..

nu ska jag göra mig i ordning för lôdas inflyttningsfest lite party ska det bli idag för en gång skulle! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0