midsommar avklarad! midsommardagen årets fest?

igår jobbade jag som vanligt igen.. gick bra.. men kan tala om att det kändes i magen när man lyfte möbler.... men som sagt ingen som gör jobbet åt mig... (okej hornen växte ut lite också) efter det for jag till vättlösa och midsommarfirande med fotboll och fika och hela kittet.. nästan.. missade fotbollen men han med att se när dom lekte lite... och hann träffa lite skoj folk...
sen bar det av till lådan..
japp en jäkligt kall midsommar vart det iår frös som attan! uscha.. men vart hemma relativt tidigt... 2.30... helt okej...

men faan inte får man sova för det idag....!!!! jävla grannars hundar börja skälla vid 8-tiden nångång sen fortsätter nästa hund sen går det tydligen inte att stoppa... skäller konstant i 1timmas tid.. vad faan gör ägarna inget! skriker mest... fuck it! det stör mig.. folk ska inte ha hund om dom inte kan klara av dom...!!

morr*

idag blir städ ska ev. ha förfest här ikväll.. innan olstorp och scotts... men får se kanske är någon som har nått bättre någonstans som vi kan åka på tjejer? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0