Rätten till att klaga...

Japp nu har jag röstat idag så nu får jag klaga hur mycket jag vill! vet inte vad jag har röstat på men det blev nog bra.. haha

idag har jag annars bara jobbat blev en seg dag med rekativit mycket folk.. haft huvudvärk och skitont i ögonen.. antagligen därför jag haft ont i huvudet... : / hata!
men sysselsatte mig med att hålla på med nått hela tiden för att inte tänka på det.. gick ganska bra..
sen åkte jag till vättlösa skulle rida men "kikade på tennisen"=somnade i fåtöljen i ca 2timmar klockan blev alldeles för mycket så åkte hem och röstade... det är vad jag gjort idag vettigt va... eller inte?!?!

imorse försov jag mig också.. sov till kvart i 11 börjar jobba kvart i 12.. och äta och duscha innan så blev det lite stressigt... haha men det gick bra vandrade in på jobbet strax efter halv 12... nöjd! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0