shit.. jag bröt en nagel...!

jävla skit.. gjorde gööör ont!! jävla jobb...

idag har jag vart otroligt trött även om jag kom i säng tidigt(00.00) började inte jobba förrän vid 11-tiden idag kände mig seg och konstig redan på vägen in till jobbet men väl där segade dagen sig fram blåst storm idag kändes det som massa saker som blåst sönder! mindre kul!!!
men hem har jag kommit.. hade vart skoj att åkt och dansat i karlstad idag men fick skippa det eftersom dansen redan började kl.20 och jag slutade inte förrän halv8 idag..... så får vara hemma och det lika bra antar jag... för jag är såå trött!!!

får se kan bli så att jag går fram på götene.. barbados spelar ju på torget... känner mig såå trött bara så får se hur det blir.. får väl se om man är saknad...! :D

hepp ska ta kväll och kika lite på hemlighuset och ta en öl så somnar jag gott... hehe : )

Imorn ska jag upp tidigt och rida innan värmen kommer och dopet är... imorn kväll blir det lite party! ska bli kuligt!

hepp hepp hörs! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0