shit vad läckert!!!

i eftermiddags när jag stog på jobbet i kassan och grejade stegade han polisen in mot mig i full mundering!  hela kittet pistol komradio skyddsväst ja allt det däringa! och han vart snygg måste jag tilllägga!! jag trodde att nåttt hänt.. du jag måste skynda mig sa han till mig och jag jaha vad kan jag hjälpa dig med.. då sa han jag måste ha en rullgardin fort måste det gå... flinade lite för mig själv och visade vägen... aaahhh det vart ju bara såå sexigt att se.... synd bara på konversationen.. men har censur på mina tankar just då... hahah men shit vad läcker han vart!!!

iövrigt har det vart en tråkig dag på jobbet som ändå gick relativt fort.. synd bara på allt onödigt arbete jag fick göra!! morr*

annars åkte jag till vättlösa och red efter jobbet.. jäklar vad bra han gick idag också antiloop.. allt funkade kanonbra! då är det kul att vara hästägare...
när jag vart klar i stallet kom A-S och madde hem.. A-S hade vart och hopptränat med kvïna tjötade i stallet med dom ett bra tag innan jag gick in och fikade med pappa satt och pratade om livet i säkert en timme... det vart kul inte så ofta jag och pappa pratar om "allt"  men det vart såå trevligt!! jag och mamma brukar ju ofta prata annars om allt... vi har ju som man säger dagens samtal.. och det missar vi typ aldrig.. gör vi det så har vi ändå koll på varaann : )
usch vad jag föräldrakär...! men inget jag ångrar jag är lös och ledig ändå ; ) 

imorn blir det bad o sol hela dagen.. antagligen blir det vristulven.. ska bli premiärbad! kan iinte vänta mera!! : )





Antiloop och kvïna gullar i hagen.. (båda är närgångna och väldens kelgrisar därav bilden blev som den blev...) 

ha det gotts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0