tänk om man vore rik....

jag har fått frågan en massa gånger.. vad skulle du göra om du vart rik...? ja vad skulle man göra.. precis när jag får frågan så vet man ju aldrig vad man ska svara.... men nu vet jag massor jag skulle göra!

Resa Resa i massor! skulle se alla världens hörn!!!!
Köpa mig ett hus med pool garage inglasad uteplats med värme stor gräsmatta
Skaffa mig en snygg trädgårdsmästare(hehe)
Köpa mig en Riktigt fin Amerikanare som jag kan komma och glida i.. (vad som helst duger ju inte!!!)
skulle prova saker jag inte provat förr hoppa bungy jump.. hoppa fallskärm.. åka forsränning(eller hur det stavas) klättra i berg.. bestiga berg..!


Antagligen kommer jag att göra eller skaffa en del saker av det jag önskar mig där uppe men många saker kommer aldrig att uppfyllas : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0