Det gick...

Dagen rullade på bra tog det lugnt i morse orkade inte göra nått idag innan jobbet.. gick upp och gjorde i ordning mig för jobbet och upptäckte att jag har massa tid kvar.. så jag tänkte jag sover en stund till så kanske jag slipper jobba... jobba fick jag allt göra ändå.. det gick ganska bra helen och lillemor vart där det går lättare då än att argbiggan är där.. 

fick mig en överraskning idag.. min malin kom till jobbet och hälsade på,.. jättekul! någon att prata med och fördriva tiden med.. + att jag fick fikakompis det är alltid roligare pratade egyptenminnen som ofta kommer på tal! vilken resa!

på tal om resa efter jobbet åkte jag hem till henne och fikade igen!
hon hade köpt nya råttor faktiskt väldigt fina men ärligt talat gillar inte direkt råttor men det går fint vänjer mig nog..

nu kom jag hem för en liten stund sen och ska fördriva tiden till grey's anatomy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0