En väldans seg dag...

Har jobbar min jobbarhelg... så det blir inte mycket gjort i helgen...
idag vart en väldigt lång dag.. hade inget på jobbet att göra idag.. rev lite skyltar det tog en timme men jobbade 6 och en halv timme idag vad skulle man göra...? plockade lite och snackade lite skit med emina och lillemor nästan hela dagen...

förresten idag när jag kom till jobbet hade dom gjort om en hel hylla som jag grejade med igår... och då frågade jag precis hur jag skulle göra för att slippa göra om...! och det var min chef jag frågade för att vara säker.... tror ni jag blir less på mitt jobb då...? JA jag är less på det... känndes helt meningslöst.... boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0