Enda lediga dagen...

Ja vad ska man göra denna dag... är ju ledig har massor att göra och hinna med... men nu ska jag ut och rida i det fina vädret innan det ändrar sig... mamma berättade att det ska bli snöoväder! det hoppas jag inte för då grusas mina ideér att åka till karlskoga till kvällen... i övrigt ska jag väl inte göra så mycket.. har grejat i lägenheten idag blir nog bra när jag får upp lite saker på väggarna:)

igår vart sandra hos mig. jättekul.. tråkigt bara att tiden går så fort!
annars vart det bara jobb igår.. inget kul men det gick fint.. hade massor att greja med hela dagen så den gick fort!!
slutade ju tidigt också redan kl.1700 vart längesen det vart så tidigt....

hepp ska ut i solen och mysa lite nu...

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0