Orka!

Hallå.. igår orkade jag inte göra nått.. var så trött.. orkar inte med mig själv nu för tiden.. sov i alla fall i princip hela dagen igår.. stackars magnus bara fick vara.. har lite ågren för det.. var jag vaken kanske 4timmar igår eller nått sånt.. typ bara vaken för att äta..

har inte mått så bra det sista.. har ågren för min häst.. orkar/hinner inte med som det känns..men nu ska förhoppningsvis cajsa komma och hjälpa mig med han så han kommer igång.. ska bli riktigt skönt!
jobbet för att inte tala om.. orkar snart inte gå dit...
jag har flyttat i all skiten.. helt fel period att flytta på men det är skönt att det snart är klart..
nu måste jag lämna in bilen för reparation.. nått jag egentligen inte har råd med.. men vad ska jag göra...? det är ett måste om jag ska kunna ta mig till magnus eller jobbet..

men livet är ju inte enkelt som man säger... hade det vart enkelt hade det ju inte vart skoj det heller....

Kommentarer
Postat av: Tobias C

kom igen, det finns krafter långt inne.. det kan var mycket tufft,men en dag så kommer det vända.. så du orkar.. finns här annars..

2009-03-25 @ 06:27:24
Postat av: Anonym

jo jag vet men det är så jobbigt..

2009-03-25 @ 19:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0