På banan igen då..

Så nu vart datorn igång hemma hos mig igen! nått jag saknat! och det är inte lite!! nej jag skulle inte klara mig utan dator en längre tid..

men jag har inte gjort så mycket.. har ju jobbat ända sen i fredags så man är lite sliten nu.. jättetrött bena bär mig ju inte! beror nog också på att det inte är så kul att vara på jobbet längre.. saknar tinas dålig skämt.. helens skratt.. lillemors sätt att bara vara.. emina pigga och glada sätt.. bibas pigga sätt .. det är nått som inte stämmer i skara.. allt blir bara fel! vi är alla inne i en ond cirkel som bara känns bli värre och värre...

men tur att det finns lite glädje i det hela.. det börjar ju bli vår och ljusare ute.. det är så härligt! längtar efter att bara få vara ute..

annars är det faktiskt full fart som gäller fast jag är ledig imorn.. ska till stan en svänga och se om jag hittar lite nya kläder att ha..
sen ska jag ju städa ur gamla lägenheten mindre kul!! men ska bli skönt att bli av med den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0