vad begåvat...

Hej vilken dag jag haft! helt jättebra : )

gick upp tidigt imorse kl.7 typ åkte till stallet och hjälpte till med hästarna. efter det bokade jag reparation till bilen. när det vart färdigt så åkte jag hem och grejade i lägenheten tvättar också kläder under tiden.. när en tvätt var klar åkte jag till stallet och red jättehärligt blev en tur i skogen. antiloop var nöjd att slippa ridbanan.. (och jag med) sen vart det hem och hänga tvätt igen och laga mat.. vart ju tvungen att äta nått ska iväg och vara barnvakt åt lukas själv första gången. men det gick jättebra kikade på det mesta och lekte massor! jättekul. kom nyss hem och kikar nu på värsta bilförarna.. kul det!

blir nog tidig läggning för min del idag trött efter allt idag + att jag ska upp tidigt imorn igen!  har möte på jobbet...  : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0