boring life.. or what...

har sitter jag en fredagkväll ensam hemma och tar mig ett eller 2glas vin hur vettigt är det.. eller meningslöst? när jag kunde vart ute och gjort nått skoj och socialt... men nej tack jag valde vinflaskan hemma ikväll...! boring life..  varningsklockan ringer! det är fint väder ut.. blir snart en tripp någonstans bara för att hitta på nått kul annorlunda.. så man får ett roligare liv..!

Vill så mycket men faan jag är en jävla mes som inte vågar nått!

hatar att ha sån jävla beslutsångest hela tiden! behöver nån som kan säga si eller så...! jag hatar att ta beslut även om
jag ofta måste det! eftersom jag lever ensam mestadels...



måste dessutom sluta stressa vad stressar man för man mår ju inte direkt bra och bättre blir det inte heller för man hinner ju ändå ofta or not... men ska jag sluta med! försöka går ju.. började köra lugnt för ett tag sen.. gått bra men i slutändan blir det stress ändå.. vet inte varför antaglien för att det är tråkigt att köra bil och att jag är sen... : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0