Jävla gamla pärla!

Fan fan fan! min gamla saab gick sönder idag som jag skulle sälja imorn förövrigt! jävla skit! blev bogserad hem från jobbet idag.. not fun! men en upplevelse i sig.. man gör ju inte det var dag... : / 
toppen som gick på den så nu blir det skroten nästa...!  tråkigt för den är ju såå fin annars min gamla fula pärla!

Trodde annars att jag skulle fått min nya bil idag men får den inte förrän imorn men får vänta på godbiten lite till.. : )

i övrigt när jag väl kom hem så vart cajsa hemma och red.. hon ska tävla antiloop på söndag första hans första dressyrtävling! det blir så kul.. men så tränade vi lite med programmen.. men jag har en såå fin häst ser jag när han väl vill..!



tog ganska mycket bilder men bara den som blev bra uppställning på..! bådar gott inför tävlingen..



sen satt bessi bredvid mig hela tiden när jag stog vid ridbanan.. hon hade nog i tanken att vi skulle leka med hennes boll.. (iallafall kanske) blev så när cajsa hade ridit färdigt att vi lekte lite lagom..

sen bar det iväg hemåt.. på min cykel! haha fick jag äntligen hem den efter att den snart stått i vättlösa i ett år : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0