Ledig men jobb för det...

idag har vart en himla skön dag jag vaknade och vart ledig,.. tog lite sovmorgon innan jag sen åkte upp till kiosken och tog en lätt fika.
sen bar det av till vättlösa men inte hem.. utan till rickard.. alla vart där hur kul som helst.. jag och linda gjorde i ordnings hans sovrum haha råkade öppna fel låda när vi skulle hitta plugg till ena hyllan i sovrummet.. haha jag och linda skrattade åt det en del sen.. men jag tror aldrig jag träffat en kille som samlar på så mycket skit! haha han har kvar en kostym från han gick i nian och han är tjugonio.. ((med andra ord typ 14år gammal)) gammal skit som en annan hade slängt till och med.. Han är värre än en tjejja! 

                                                      



iövrigt har jag vart och ridit idag gick skit!  han bara stegrade och kastade sig hela tiden.. så han vart inte mycket värd för tillfället... 

annars imorn blir det jobb i skara igen... kan nog bli en kul dag.. antagligen kommer jag vara på lagret.. : / mindre kul beror ju på vem mer som man jobbar med där ute.. men ska nog gå bra.. :D
som det ser ut idagsläget blir nog kanske fredag lugn om man inte ska till Ldkg och kika läget eller gå den där nattvandringen på kinnekulle får se det.. beror på hur dagen blir imorn... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0