Sicken helg det blev!

jobbade hela fredagen och vart ganska trött när jag kom hem.. Alla skulle på tractorpullingen i lidköping men jag stannade hemma var glad för det vart inget vidare väder.. men dom hade haft kul iallafall.. men jag somnade gott i min soffa framför tvn och förpassade mig tilll sängen runt 00-tiden nångång.. 

I lördags allså igår vart det dags för jobba igen med emina och sebastian.. usch.. men det gick bra och härdades hela dagen.. hade lite att göra hela tiden sista timmen blev lugnare..
Körde hem emina innan det fort bar hemåt för att göra sig i ordning för årets premiär! olstorp i tidan vart det som gällde.. :D Först bar det av på förfest med grillning.. mums! men eftersom jag skulle jobba denna dagen efter allså så vart jag nykter.. men kul kan man ju ha för det!:D då kan jag ju dansa! haha blir inte så bra när jag inte är det.. ;D men iallafall vart det en kanonlyckad kväll med dans till date.. dansade konstant hela tiden fick ingen rast..! haha men vad gör det.. :D sen vart det rydell & quick.. vilket ös! för jävla bra allså..! helst kanon.. blev så kallt bara just då.. men tur är att man kan kramas så man blir varm! ;D

Enda nackdelen med den kvällen är att klacken sprack på mina favoritskor! morr* måste köpa nya nu : /

idag vart det jobb igen som gällde.. vart segt till en början men sen kom jag igång och grejade så jag hann aldrig bli trött förrän vi väntade på att dom sista kunderna skulle gå ut.. blev jag så jäkla trött.. det straffar sig att vara uppe nykter till 4.. och vara uppe redan vid 9-tiden.. men skönt är ju att man inte är bakis..

nu är det bara att ladda inför nästa helg då det är dans på fredag i m-stad till Scotts / L-K och lördag är det fest i skövde!!! längtar*

;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0