slö..

igår vart det larzkristez och scotts i mariestad hur kul som helst! synd bara att det vart så mycket 50+ : / men dom spelar bra : ) kommer bilder därifrån senare..

ikväll ska jag till skövde jag och sandra ska träffas äta gott prata gamla minnen sen ska vi ev, ut och spana lite på boys : )

inga trevliga span igår.. haha träffade en kille som vart från karlstad fattade inte vad han sa.. och så vart han såå blyg vågade knappt prata haha.. är jag så farlig?

en riktigt bra kväll träffade våra gamla grannar,.. vi får träffas lite oftare! så kul att träffa dom eftersom det blir så ofta.. haha förr i tiden gjorde vi gatan hemma i götene helt osäker! vi hördes sågs och höll oss i vägen..

när vi flyttat därifrån fick vi höra att alla på gatan saknade oss! känns lite kul och skönt..

hepp ska iväg och handla lite småsaker innan jag ska till stallet tror jag får skippa klassfotbollen idag.. hinner inte med allt jag skulle vilja!!!! morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0