Små problem i Stora världen...

Jag ska köpa ny bil.. men vet absolut inte vad jag vill ha.. innan visste jag vad jag ville ha men det kostar allt man vill ha.. en staylad peugeot 406.. en sån som jonas har... den är så lagom läcker! jag är otroligt inspirerad av den..
men jag vet ändå inte om det är den jag vill ha...
vet bara att jag vill bli av med min ugly betty ;P

Enda kraven att jag inte vill ha TV! det ska vara AC!
och att det ska vara 4 dörrar... sen tillkommer det antagligen mera men ändå..

stora ilandsproblem va... men det är kul kommer inte stressa.. får låna brorsan volvo 850 t5r eller hans navara.. så jag kan nog ha det ganska bra ändå fina bilar.. lättkörda.. men dyra i drift... : /
men får kanske gå ett litet tag volvon är ju ganska kul att köra ^^ finns lite krafter under huven så jag kanske inte blir omkörd av alla isåfall.. hahah

idag har jag annars jobbat hela dagen.. faktiskt en bra dag med massa trevligt folk.. : ) och det är alltid lika roligt att jobba med helen.. även om vi inte jobbade så mycket ihop idag... men dagen gick fort och jag gjorde kanske inte mycket mer än att vara kontorsråtta i några timmar på dagen.. hade en hel del där att göra... passade på att snygga till det lite där också eftersom jag är där rätt så mycket... men det underlättar en hel del för alla eftersom alla är där varje dag minst en gång... :D

nu blir det antagligen sängen.. så man orkar med morgondagen... : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0