stackars krake...

nu ikväll fick vi rycka ut det vart en häst på ridskolan som rymt.. igår när dom tumkörde.. stackars häst vart ute hela natten.. dom hade tumkört igår nån gång då han fått panik och stuckit.. men ikväll ca 19.00 hittades han.. han hade snott in sig i tömmarna. så han hade inte kunnat gå någonstans... men han är oskadd och mår bra han vart nog mest trött och hungrig...

idag har jag inte gjort nått enda vettigt lämnat in min dator.. trasig! igen! : @
utan den i en månad..

nu ikväll har jag även hämtat min nya soffa blir nog monterad imorn.. spännande vill ha den nya nu och inte min gamla.. ska bli så bra hoppas och tror jag......

imorn blir det jobb hela dagen.. vill inte.. men får varor förhoppningsvis går dagen fort då och hoppas jag slipper vara på lagret....

 : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0