stan.. jobb.. hem..

fullt upp idag tidig morgon blev det.. skönt att komma upp vilket det ibland inte kan bli.. haha brukar dra mig ganska länge nuförtiden... det är ju såå skönt!
men iallafall jag skulle till lidköping för att hämta biljetterna till scotts/ L-K i mariestad!! :D längtar*
men iallafall åkte jag lite tidigare så jag hann kika lite i affärer innan jag skulle börja jobba vid 12-tiden.. heheh hann med gina och h&m..

när jag kom till jobbet vart det full rulle direkt hade fått varor idag igen.. både skum och plockvaror! usch att vi inte fick allt i fredags så tråkigt att ha det som start i veckan + 2skyltbyten idag! men dom slapp jag eftersom jag började senare : )
men dagen har flytit på bra går fint att jobba med lillemor och kicki haha dom tyckte att jag vart på hugget idag och började göra mig hörd på jobbet direkt iallafall..
klarade dagen med nästan 100% mot föregående år! jag är nöjd.. det är ett steg på vägen!

i övrigt imorn ska jag och papi åka och kika på bil.. kul kul! får se vad det blir av det hela efter det..

ska göra massa andra ärenden också så ska jag ut till antiloop han hade blivit sparkad igen! samma jävla ben igen! jävla häst jävel som kikar han där hela tiden snart blir han helt oridbar! hata den hästen ibland! morr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0