träningsvärk och blåsor på händerna!

Usch!

haha det är ju värre än att vara bakis..! har ont i armarna och i magen...!
(får mig att tänka på en dag i januari! då nån annan hade det.. och jag skrattade och skrattar än åt det men ångrar det för vet att det inte är så skönt!)

sen har jag blåsor på fingrarna inget vidare svider som attan och varar.. 




i övrigt idag så har jag jobbat! hur kul som helst och jobbade med hon! men bäst av allt vi har massor att göra på jobbet igen så man har händerna fulla och behöver inte fundera så mycket på vad man ska göra...

hörde mig för om mina semesterdagar för några dagar sen och fick idag besked att jag hade hela 23 betalda ledighetsdagar!! yeey!



imorn är jag ledig igen innan man börjar jobba 4dagar i steck.. uscha! vill inte jobba helger! hata och folk jag vet det är kul att retas för det!

eventuellt ska jag åka och kika på bil imorn med pappa blir kul. får se vad vi kan komma iväg och kika på :D
men som det ser ut idag har vi 2 som vi ska kika på. kanske en tredje men den är inte aktuell för det är så långt bort så den är tredjevalet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0