vilken dag! :)

Imorse i princip direkt efter jag vaknat ringer(ca 9.00) min pappa och vill ha sjuts hem från falköping.. hans lastbil skulle stå på verkstad där.. så det bar iväg halv 10 dit hämtade honom sen åkte vi och hälsade på bror som jobbar på viken strax utanför falköping! :) gissa om han blev förvånad över att vi kom åkandes där:D han kollade både en och två gånger innan han verkligen fattade att det vart vi!




efter att hälsat på han där åkte jag och pappa och fikade.. hur gott fika som helst! ska nog åka dit igen:D

sen bar det av hemåt rida hästen kika på hans spark men det såg bra ut! så red han ett bra pass han gick bra faktiskt. jag är så nöjd!

efter det hade jag lite slötid inna jag skulle åka och kika på bil.. som jag nu också köpt då! yey.. ! längtar till jag får den!

när vi kikat på den vart det tillbaka till falköping för att pappa skulle hämta lastbilen som vart klar på verkstan..
nu är jag bara trött ska lägga mig och sova snart tror jag..

lite kortfattat om dagen :) är för trött att skriva mera även om jag skulle vilja..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0