helgen som varit!! o givetvis 10-års jubileum!!!!

ja nu var helgen över o jag är extremt trött!! :)

i fredags somnade jag i fåtöljen tidigt.. så jäkla trött efter en hel veckas jobb o flytt mitt i alltihopa.. så jag vart rätt trött o kände mig sliten vilade kvälla inför lördagens jobb i skara... det gick fint o jag vart laddad till kvällens dans i borås.. eller laddad på fler sätt blev alldeles för full men kul hade jag ett tag iallafall.. dansade inte ett skit på kvällen kände verkligen inte för det,...

blev sent iallafall... heheh

i morse skulle jag till Grk o sitta som domarsekreterare på klubbmästerskapet i hoppning. det gick fint tog tid jag skulle vara på bölaholm vid halv 9. men när jag är i startgroparna till o ge mig iväg ringer telefon o dom säger att tävlingen börjar inte förrän 10...!! faaan jag kunde allså sovit en timme extra!! trött som ja va åkte jag ut o kikade lite innan orka gå o lägga sig igen...!!....

när jag kommer hem så vart de mat.. då vart klockan ca halv 3.. efter maten satte jag mig i fåtöljen för att vila lite men nej då ringer bror o vill handla... så det va bara att göra raggardusch o byta om o ge sig iväg.... ingen rast ingen ro här inte!
men jag fick träffa syskonbarna lite iallafall.. det vart skoj..
efter vi handlat blev det fika i hangelösa jonas o bosse kom dit också.. trevligt trevligt..

nu sitter jag här ska alldeles strax gå ut o ta in hästarna sen ska jag landa i en fåtölj o hoppas på att inte somna!!! :D


10-års jubilem..

träffade elin idag på tävlingen o vi kunde konstatera att det vart 10 års sen hennes lajkan kom till oss i vättlösa o vi började rida ihop.. vi ses inte så ofta längre!! men nu när hon bor på stenåsen o har sina hästar hemma hos sig. vi ta o rida ihop någon dag o tjöta.. efteråt kan det nog bli bullar saft i kortspel.. (neger o president) det var en klassiker efter att vi ridit.. alltid!! :)

Hepp nu ska jag byta om o gå ut i stallet...

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0