jobb o carport.....

japp idag har jag jobbat hela dagen! det gick bra.. o till slut vart dagen slut...
skrev massa rapporter o så grejjade jag med sybehörhyllan( de tog tid o va gruvligt tråkigt!! )
efter jobbet åkte jag o hämtade upp christer vi skulle till min lägenhet o skriva på kontrakten.. så nu äger jag lägenheten!! :)

skaffade mig en carport också till lägenheten...... heheh de va INTE kul o parkera i den!! den vart jättetrångt!! gillart inte men jag vänjer mig väl antar jag....... :D

det har inte hänt mycket mera.. 
imorn ska jag till hangelösa o hjälpa till o bärga in deras bil till verkstan i skara.. är ledig o ska grejja klart i lägenheten så jag kan sova där...!! 

nu hoppas jag att detta är sista natten här... för nu är christer helt utflyttad från lägenheten!!  

hepp ska nog sova nu är jättetrött...!!
natti

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0