nu ska man ju då vara lite klokare????

heheh japp nu har jag blivit ett år äldre över bara en natt sådär... sägs att man ska bli klokare.. men nä! det har jag icke märkt av....

hade en toppendag igår(min födelsedag) jobbade hela dagen!! skitkul or not.. men det rullade på fort.. hade lite abstinens för jag glömde telefonen hemma!! det vart illa...!!
hahah precis när jag skulle dra in våra skyltar på jobbet så kom "dom" jag kallar dom "dom" för jag icke kommer ihåg deras namn.. får kolla upp detta faktiskt.. kan ju bli lite pinsamt.. men glad blev jag.. o dom frågade om jag skulle till LK i skara den 27 men jag är ju inte hemma då illa!! men det kommer antagligen bli fler gånger vi ses ute.. hoppas hoppas på detta iallafallen,... heheh

efter jobbet ville mamma o pappa att jag skulle komma hem tiill dom.. fick fika.. först fralla sen blev det kakor o tårta!! verkligen jättegott o trevligt!!

efter det hjälpte jag bror att installera hans internet oj vad glad han vart när jag fixat det åt honom..!!

så förövrigt hade jag en bra dag!!

annars i helgen som vart hände inte mycket.. var i jönköping o dansade på söndagen red jag o ansofie på långtur med hästarna.. i övrigt har jag sovit hela dagarna!!
har icke mått så bra.. har en huvudvärk som är hemsk!! haft det sen i torsdags tycker att den ska ge med sig nu!!!!
hatart!

hepp ska greja lite nu..
ni får ha det så bra!!

see yaa ; )

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0