oj en helt ledig helg...

wohooa.. det vart inte igår.. exakt en månad sen jag hade de... har ju jobbat på mitt älskade jobb varenda helg... (ironi)
ska ärligt säga att det känns kontsigt... :D

ikväll blir det nog faktiskt dans även om jag har sagt att det skulle vara dansfritt men jag kan inte hålla mig.. dessutom får jag ressällskap o så förhoppningsvis massa trevliga danser... me like a lot... :D

förövrigt i torsdags hade jag "utvecklingssamtal" det gick jättebra.. hoppas det kommer gå bra i fortsättningen. vill absolut inte gå o ha den där klumpen i magen.. tanken på att får jag skäll idag.. men vi pratatde om det så nu hoppas hoppas jag att allt ska gå bra..... iallafall ett tag.. håller tummarna..

imorn skulle det varit dop för mitt lilla syskonbarn sofie men det är framskjutet pga av svininfluensa.. stackars lilla emelie har drabbats av den.. tänker på henne varje dag..

framöver så är det dans på torsdag, fredag o lördag... ser fram emot detta..

nästa helg så ska jag vara djurvakt.. så det är full fart framåt nästa vecka... heheh

hepp nu ska jag ut o rida.. i regnet.. uscha.. men men så är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0