Härliga Lediga Dag!

ja som rubriken lyder har det vart en otroligt skön dag! :)

steg upp i morse sov till halv 9 asgött! sen så åt jag snabbfrukost o duschade..
sen åkte jag fram med bilen så dom fick fixa min bagagelucka! nu går den att öppna igen! :)

tog mig till vättlösa o vad där.. men det kändes helt meningslöst o åkt dit för bilen var klar på nån timme o det vart lika bra o hämta den direkt... mamma körde fram mig så snällt.... :)

när jag kom tillbaka till vättlösa så stod farbror stefans buss på kyrkogårdsparkeringen!! trodde först jag såg fel när jag kom på håll.. haha trevligt hann o prata med han lite innan han skulle ut o åka en vända i lastbilen med pappa...
fick vänta lite på mamma innan hon kom hem(hon skulle handla) vi skulle flytta hästarna till nya vinterhagen... har utökat en gammal hage så nu är det stooort..!! haha usch för å fånga antiloop hädanefter om han är busig!! :D




småttingarna kom med på ett hörn också.....

Nu när vi hade släppt ut hästarna i stora hagen kunde jag inte ta in antiloop o rida direkt så för o fördriva tiden så ringde jag till pappa o sa att jag åkte med han en runda så när han kom tillbaka till vättlösa plockade han upp mig... vart skoj.. inte varje dag jag åker lastbil.. senast vart nog med magnus o det är ett bra tag sen nu..!! :D
så nu har jag premiäråkt pappas "nya" lastbil iallafall... (o den har han haft i några månader nu!)




jaovisst kanske skulle ta lastbilskort...????
kanske vore nått eftersom jag egentligen inte längre vill vara kvar på mitt jobb.....???


ikväll så har jag ridit... gick la inte jättebra..! han vart jättespänd.. men tillslut mjuknade han med det tog tid o han trasslade mestadels..
aja det går bättre nästa gång!! :)


har en väldigt social häst..


hepp kvällen tillbringades med packning.. o såklart greys anatomi...
har lyssnat igenom blenders nya skivor.. dom är bra.. med dom är grymt mycket bättre live!!!

imorn tar jag nog lite sovmorgon igen
.. :) börjar inte jobba förrän halv 1.. men ska fortsätta packa...!!
Längtar till jag flyttar.. så man kan få lugn o ro... fast kommer sakna denna rymliga o verkligt fina o stora lägenheten....!!

hoppas dessutom arken ringer o säger att nya bettet har kommit!! vill inte vänta längre!! vill prova... så jag förhoppningsvis kan ha det på tävlingen på söndag eftersom det jag har nu inte är godkänt att ha på tävling!!

hepp ska grejja lite nu sen är det la egentligen dags o sova.....

ha det gott!
see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0