jäklarns skitans också!!

detta är inte bra........ jag har fotledsinflamation det bästa sättet att läka det är vila!! o har jag tid att vila...NEJ! bra va.. nej det är itne bra.. jobbar mest hela tiden nu.. skönt är det men ändå inte... hinner ju inte greja i min lägenhet..... skitans.... nu när christer äntligen flyttat sin säng o dator eller ja sitt sovrum från "min" lägenhet..... aja det går ju iallafall bra o sova på mammas o pappas soffa men jag längtar något enormt efter min säng o mitt egna "hemliga" liv....
hade jag inte jobbat imorn så hade jag ju grejjat där.. men nejdå.. jag jobbar hellre pengar är välkommet o imorn är det "röd" dag... massa pengar allså.. hihih jag gilla!

på kvällen imorn ska vi åka ett gäng till borås o dansa.. kom o tänka på att jag hade min premiär där för exakt ett år sen... ;) men imorn ska jag dricka.. kusin ska köra min bil.. göttans... :)
dans till bhonus iallafall.. ska åka o kika på ögongodiset så jag ska/vill ha bord brevid scenen.. : )

på söndag blev jag ledig från jobb men då lovade jag att sitta som domarsekreterare på Grk´s klubbmästerskap i hoppning. japp den dagen är spikad i ett kallt bås o skriva... skoj skoj or not... men snäll som man är gör man det o ställer upp för klubben lite..

efter tävlingen ska jag göra i ordning i lägenheten så jag kan sova där.. nu är det slut med det där med att bo hemma hos mamma o pappa även om jag älskar dom över allt annat så bor jag hellre själv.. det är känns bättre o bara åka hem o hälsa på... kunna göra precis vad jag vill o ha mina egna "regler"....

nej nu ska jag sova är trött o har ont i fotleden... : /

natti natt..

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0